2023'te yeni yazılarla daha başarılı ol :)

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Telefonunu 'Sınav Telefonu'na Dönüştür!

2023'te başarını katlamak için yeni stratejileri takip et →
Whatsapp Nasıl Kullanılır Grup kurma

Hepimizin bir telefonu vardır, özellikle bu çağda. Ama öğrenci olarak çoğumuz telefonu 'sınav' amaçlı kullanmıyor. Bunlardan bazısı sınav amaçlı kullansa bile eğlenme yönü ağır basarken, hiçbiri bunun faydasını bilmiyor :)






1-WhatsApp
Eğitim forumlardan 'kendi seviyenize göre' istediğini kadar kişi bulabileceğiniz bir program. Bu kişilere anında soru gönderebilir, onların sorusunu çözebilir ve sınav hakkında konuşabilirsin.
Grup kurarken veya bir gruba girerken dikkat etmen gereken şey herkesin kendini sınava adamış kişiler olmasıdır. Grupta havadan sudan muhabbet yerine sınava yönelik konuşmalar yapmalısınız. Şuan vakit varken istersen 15 kişilik istersen 30 kişilik gruba gir, hatta ikisine de gir, demek istediğimi o zaman anlayacaksın :)

Bununla ilgili olarak "Sınav Whatsapp'ı" yazısını okumanı öneririm.

2-Duvar Kağıdı
Duvar kağıdın bir oyunun, sanatçının veya birinin resimleri olmamalı. İstediğin, hedefin olan, hayalindeki Üniversite veya Şehir olabilir. Ben bilgisayarda da telefonda da İstanbul resimlerini kullandım.

3-İnternet Tarayıcısı
Telefonda vakti alan en çok şey internettir kuşkusuz. Buna harcadığın vakti azaltmak için 2 tarayıcı kullanmalısın.Bu konuda yapman gereken bu. (ayrıntı)

4-Programlar
Google Play'de veya Apple Store'de birçok eğitim programı bulunuyor. Telefonuna bunlardan yüklersen amacına hizmet etmiş olursun :)

5-Math Workout(Android için kullanıyordum, diğer telefonlar için var mı bilmiyorum)
Matematik işlemlerinde hızlanmak için, boş vakitlerinde, otobüste seyahat ederken veya oturmuş beklerken matematikte 4 işlem hızını arttırabilecek en iyi uygulamalardan. İlk zamanlar 20 tane -hard- işlemi 1 dakikada çözerken sonradan iyice hızlanmıştım.Rekorum 32 saniyeydi diye hatırlıyorum. Sınava hazırlanıp da, programı bileni kullananı daha önce görmüş değilim. Altın değerinde ;)


Sen de yaptıklarını paylaşabilirsin
2023'te hayatını minimum %30 daha iyi hale getir. Okumak için tıkla →

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder