2023'te yeni yazılarla daha başarılı ol :)

26 Mayıs 2015 Salı

Ders Notu 12 - Sindirim Sistemi

2023'te başarını katlamak için yeni stratejileri takip et →
Biyoloji Sindirim Sistemi Ders Notları

Biyoloji'de bütün bir sindirim sisteminin tek sayfalık özetini çıkarmıştım zamanında. Hem çalışırken hem tekrar ederken bu tek kağıt yeterli oldu :) Biraz karışık görünüyor olabilir ama çalışırken o kadar karışık olmadığını göreceksin. İyi çalışmalar.


Büyük boyutlu dosyayı buraya tıklayarak indirebilirsiniz.

2023'te hayatını minimum %30 daha iyi hale getir. Okumak için tıkla →

12 yorum:

  1. Merhaba... ben tip istiyorum ve mezunum... Ama kafam program konusunda cok karisik şu siralar... Ygsden sozel konulardan eksigim var biraz ,onlari tamamlamam ve de sayisal konulari testlerle tekrar etmem gerekli... Lysye de basladim biraz fakat hangsine ne zaman calisayim bir turlu program yapamiyorum artik... programim olmayinca karamsarliga dusuyorum... sizce nasil bir yol izlemeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YGS'ye 1 ay kalana kadar bütün YGS konuları + belli LYS konuları bitecek şekilde bir program yapmalısın. Hislerini anlıyorum 9 tane YGS bölümüne ek olarak 3 tane de LYS, toplam 12 alanı birden hesaplamak gerçekten karışık. Sana tavsiyem her bölümden 1er tane Bölüm Denemesi çözmen. Böylece hangi derste sorun olduğunu konu bazında görebilirsin. LYS'yi de 12. sınıf müfredatına yakın götürmeye çalış. Bir de, çalışma saatini artırmanı tavsiye ederim tahminim gün içinde bazı vakitlerini boşa harcıyorsun. Bu, çalışmaya çalışma süresi de olabilir başka bir şey de. Ama bu süreçte aklın derste kalıyor. O yüzden son olarak tavsiyem çalışma saatini artır.

      Blogdan Aylık Program Nasıl Hazırlanır yazısına ve https://www.facebook.com/sinaviyerim/notes 'deki yazısına göz atabilirsin.

      Sil
  2. Halan abi ben 12 . Sinif ogrencisiyim . Bugun ozdebir ygs turkiye geneli deneme sinavina girdik. Bana ve tanidiklarima cok zor geldi. Hatta hocalrim bile demisti sinav cok zor diye. Ama sen bilio musun bu sinav osymnin ygs si duzeyinde mi oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sınavlar herhangi bir deneme sınavından çok daha zor oluyor. Böyle yapmalarının amacı "Bizce çok zor soruyu çözen, zor soruyu da çözer." mantığı. Doğru mu peki? Hayır. Ben de o tür sınavlara girdim, aklımda ilk 5 bin varken bu sınavlar bana 20 binde, 40 binde olacağımı söylüyordu. Bu sınavların sonucunu gördüğümde "Göreceğiz bakalım 40 bin mi 4 bin mi" diye düşündüğümü hatırlıyorum :) Sonuca kafamı takmak yerine kötü sonuçla kendimi motive etmiştim. YGS'ye gelince YGS soruları ne zor ne kolay, ondan önemlisi, YGS soruları hiçbir deneme sınavına benzemiyor. Bu yüzden önemli olan çok zor değil çok çeşitli deneme çözmek. İyi çalışmalar.

      Sil
  3. Abi solunum sistemi notun var mı ben bir türlü onu bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solunum Sistemi için tam bitmemiş bir akıl haritası var. Yine işe yarar, yine paylaşırım onu da.

      Sil
  4. Hedefim yüksek 10bin istiyorum şuan netlerim 110, 130 a çekebilir miyim? Henüz coğrafya ve biyolojim bitmedi sınava 3 ay var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzgün bir programın varsa, yeteri kadar ders çalışıyorsan, yaptığın yanlış soruların doğrusunu öğreniyorsan olmaması için neden yok.

      Sil
  5. iyi günler sınava 97 gün kaldı ve ben hala tam anlamıyla çalıştığımı düşünmüyorum çok fazla konu eksiğim var etrafımda fazlasıyla işte günde 400-500 soru çözdüm diyenlerle dolu motivasyonum iyice düşüyor çalışmaya oturduğum an ne yapacağımı ne çalışacağımı bilmiyorum sbsde puanım yüksekti fakat bu sene sanki başka bir insan gibiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanç Arkadaş Modu yazısını mutlaka oku tam senlik :) Bir öğrencinin günde 400 soru çözmesi bir mucize olur ancak o da öğrencilik boyunca en fazla birkaç kez denk gelir, fazlası değil. Onların amacı senin moralini bozmak, bunu başarmalarına izin verme!

      Sil
  6. Sınava 3 ay kala calısmaya yenı başladım bazı sıkıntılarım vardı ve ben yenı başladığım ıcın neler yapmam gerekiyor bana yardımcı olur musunuz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav Hazırlığına Başlangıç ve Sınava 3 Kala yazılarını okumanı tavsiye ederim.

      Sil